Studentka 2. ročníku oboru grafický design se zaměřením na propagační grafiku Klára Ištvánková získala první místo v soutěži o nejlepší návrh na motiv firemního propagačního předmětu. Soutěž vyhlásila mezinárodní firma TMF Group působící po celém světě. Požadavkem bylo vytvořit  motiv na propagační hrnek. Výtvarný prvek měl vycházet z krátkého videa uveřejněného na webových stránkách zadavatele. Soutěžící vytvářeli kompoziční řešení obsahující logo firmy zakomponované do motivu s abstraktními výtvarnými prvky a v druhé části soutěže navrhovali výtvarné řešení obsahující konkrétní motiv. Do užšího výběru postoupilo 7 soutěžních návrhů, z nichž byl zvolen vítězný návrh naší studentky Kláry Ištvánkové na základě hlasování zaměstnanců zadávající firmy TMF Group. Vítězné řešení propagačního předmětu bylo vybráno z celkového počtu 58 návrhů. Blahopřejeme vítězce, která získala jako ocenění věcný dar. Zároveň patří poděkování ostatním studentům druhého ročníku, kteří se do soutěže zapojili.